Zuko is een platform voor formulier analyse waarmee bedrijven kunnen begrijpen waar en waarom gebruikers hun webformulieren en check-outs verlaten. De tool helpt u vragen te beantwoorden als:
- Welke velden zorgen ervoor dat mijn gebruikers afhaken?
- Welke route nemen gebruikers door ons formulier?
- Welk veld kost de meeste tijd om in te vullen?
- Welke foutmeldingen worden getoond en hoe vaak?
- Hoe gedragen verschillende doelgroepen zich in het formulier?
- Op welke velden komen gebruikers het meest terug?
- Kan ik een waarschuwing krijgen als mijn formulier afbreekt?
- Welke stap van de customer journey zorgt ervoor dat de meeste mensen afhaken?
Fingerspitz is een officiële partner van Zuko. Wij kunnen u helpen bij het optimaliseren van uw customer journey omtrent uw formulier en zodoende ook de conversie te verbeteren.
Voordelen van Zuko
- Verbeter de conversie van uw formulier door te identificeren waar en waarom huidige gebruikers afhaken
- Gemakkelijk te installeren: werkt direct bij 95%+ van de webformulieren
- Importeer uw doelgroep voor een grotere diepte van de analyse
- Voert A/B testen uit: Zuko integreert met de belangrijkste A/B test tools
- Kan worden gebruikt op grote e-commerce platforms
Wie zou Zuko moeten gebruiken?
Zuko kan inzicht verschaffen in elk type online formulier. Klanten die het meeste baat hebben bij deze oplossing zijn diegenen waar hun formulier voldoet aan één of meer van de volgende criteria:
- Is lang of complex
- Kan aanzienlijk niet worden verkort
- Heeft een hoge ‘cost per acquisition’
- Bestaat in een concurrerende markt
- Heeft een hoge ‘lifetime value’ per conversie
- Vormt een essentieel onderdeel van de online customer journey
Aan de slag met Zuko om webformulieren te analyseren?
De handige tool van Zuko helpt je hiermee! Wij laten je graag zien wat dit platform voor jouw bedrijf kan betekenen. Neem vrijblijvend contact met ons op.