Met de software van BlueConic, wereldwijd de marktleider in CDP’s, is het mogelijk om first-party customer data uit meerdere bronnen te verzamelen op één plek. Hierdoor kan een robuust profiel voor ieder individu dat interactie heeft met je merk opgebouwd worden. Gericht en relevant communiceren is nog nooit zo makkelijk geweest: eindelijk ligt de focus écht op de klant.
BlueConic maakt klantgerichte marketing mogelijk in elke fase van de customer journey. Dit doet het bedrijf, dat zijn hoofdkantoor heeft gevestigd in het Amerikaanse Boston, door een uniform klantprofiel te combineren met de juiste tools om deze gegevens te activeren wanneer je ze nodig hebt. Op deze manier kunnen nu nog anonieme bezoekers omgezet worden in prospects, en prospects op hun beurt weer in nieuwe klanten.
Voordelen van BlueConic
- Verkozen tot ‘Best Customer Data Platform’ door MarTech Breakthrough in 2019
- Onbeperkte dataverzameling via verschillende kanalen voor alle datastructuren en -typen
- Weinig middelen en inspanning nodig om de implementatie te ondersteunen
- Sluit met zijn flexibiliteit en efficiëntie perfect aan op de dynamische hedendaagse klantreis
- Tientallen innovatieve integraties voor je belangrijkste marketingtools
- Krachtige visualisaties en rapportagemogelijkheden
Ook snel meetbare resultaten?
Bij veel data projecten zitten er jaren tussen de aankoop en het zien van resultaten, maar niet bij BlueConic. Door de manier waarop het platform vormgegeven is, worden resultaten al zichtbaar binnen een aantal weken.
Wil je zelf ook meer inzicht in wie je klant nu écht is? Neem vrijblijvend contact met ons op!