Fingerspitz is officieel partner van Datatrics. Dankzij het slimme, all-in-one CDP (Customer Data Platform) wordt klantdata sneller, makkelijker en effectiever toegepast.
Datatrics is een van oorsprong Nederlands bedrijf – “met liefde gemaakt in Twente” – met als missie het landschap van predictive marketing te veranderen. Met hun DCP maken ze de kracht van voorstellende marketing middels data beschikbaar voor marketeers, om meer relevante klantervaringen te creëren.
Het koppelen en combineren van data is natuurlijk pas de eerste stap. Maar voor marketeers die zich liever focussen op de klantervaring in plaats van het schakelen tussen dashboards essentieel. Met Datatrics boost je uiteindelijk je conversiepercentage, door relevantie en overtuiging.
Voordelen van Datatrics
- Maar liefst 120 standaard koppelingen
- Automatische fase herkenning in de customer journey
- Je kunt er naast je website ook je advertenties en e-mail marketing mee beheren op basis van data uit verschillende kanalen
- Analyseert naast interne data ook externe data als weersvoorspelling en gegevens van het CBS over bijvoorbeeld het adres en de soort buurt
- Ingebouwde machine learning
Wil jij ook het maximale uit je bezoekers halen?
Klinkt het bovenstaande verhaal als muziek in je oren? Wil je weten wat we met Datatrics voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op!