Fingerspitz beschikt over meerdere accreditaties. Deze accreditaties geven ons bepaalde privileges, die ervoor zorgen dat wij een betere dienstverlening bieden. Zo krijgen wij snelle ondersteuning bij technische problemen, kunnen we nieuwe functies uittesten voordat de rest van de wereld dit kan (bèta-testen) en wonen wij exclusieve trainingen bij. Onze marketeers leggen jaarlijks diverse examens af, waardoor zij zich blijven ontwikkelen en we het kennisniveau hoog houden. Dit allemaal om nóg meer rendement te realiseren voor onze opdrachtgevers. Wel zo slim! Lees hieronder over welke accreditaties wij beschikken.
Premier Google Partner
Als Premier Google Partner behoren wij tot de door Google meest gewaardeerde bureaus. En daar zijn we trots op!
Bekijk onze pagina bij Google Partners
Als Google Premier Partner bewijs je als marketingbureau de nodige kennis en expertise te hebben in de adverteer- en analysekanalen van Google. Ook het optimaliseren voor mobiele apparaten en het uitvoeren van de nodige sales rondom de Google-kanalen, zijn vandaag de dag belangrijke vereisten in de industrie.
Fingerspitz beschikt over alle beschikbare certificaten van het Google Partnerprogramma:
- Google Ads
- Mobile Advertising
- Display Advertising
- Google Shopping
- Videoadvertenties
- Google Analytics-IQ
- Mobile Sites
- Digital Sales
Google Analytics Qualified Individual
Fingerspitz heeft meerdere Google Analytics Qualified Individuals in dienst. Zij hebben met succes het examen afgelegd waarin Google toetst of je aan de strenge eisen voldoet op het gebied van het werken met en het implementeren van Google Analytics. Dankzij hun gedegen kennis zijn onze Analytics experts in staat websitestatistieken uitgebreid te analyseren. Ook bieden zij ondersteuning bij de implementatie en inrichting van Analytics en Tag Manager.
Bekijk hier het Google-beleid voor derden, zoals Fingerspitz.
AdWords en Display als belangrijke kanalen voor AutoTrack
Al het zoekverkeer via de Google-kanalen – zowel SEA, SEO als Display – zijn ingezet om voor AutoTrack fantastische resultaten neer te zetten: 30% meer non-branded conversies, en 15% verlaging van de kosten per conversie.
Lees de case!Facebook Preferred Business Partner
Fingerspitz is Marketing Partner bij Facebook. Dat betekent dat wij gebruik kunnen maken van extra ondersteuning met betrekking tot rapporten, aanbevelingen en support. Hiermee kunnen wij onze klanten beter helpen om naar een hoger niveau te komen op Facebook. Daarnaast kunnen wij gebruik maken van trainingen, zodat wij alle kneepjes van het vak beheersen.
Microsoft Advertising Certified professionals
Bing is de standaard zoekmachine voor onder andere Windows 8 en Windows Mobile. Het marktaandeel van Bing neemt dan ook elk jaar toe. Terwijl er steeds meer bezoekers komen, zijn er maar relatief weinig adverteerders op dit netwerk te vinden. Dit maakt het extra interessant om hier juist wel mee aan de slag te gaan. De kosten voor het adverteren via Bing zijn over het algemeen lager dan via andere advertentiekanalen. Ben jij er op tijd bij en wil je ook worden gevonden via Bing? Neem dan contact met ons op. Wij beschikken over de Bing Ads Accredited Professional accreditatie van Microsoft.
Bing Ads in de marketingmix voor Nikoi
Wie het grotere publiek wilt bereiken, moet verder kijken dan de standaard kanalen zoals Google. Bing is een belangrijk onderdeel in de marketingmix van Nikoi.
Bekijk de caseHubSpot Certificied Partner
HubSpot is, volgens het onafhankelijke benchmarkonderzoek ‘Marketing automation in Nederland’, de populairste marketing automation-leverancier in Nederland. Marketing automation wordt met de dag belangrijker. Bedrijven die er al gretig gebruik van maken, kunnen zelfs niet meer zonder. Met HubSpot wordt relevantere content naar de juiste leads verzonden, wordt de samenwerking tussen marketing en sales beter. en worden alle online kanalen efficiënter ingezet, voor meer resultaat. Fingerspitz ondersteunt bij de implementatie van de software, en denkt mee over het behalen van het beste resultaat.
Super slim met statistieken
Correcte statistieken die écht wat zeggen. Bij Fingerspitz snappen we het belang van actionable metrics. En daar schrijven we veel over.
Lees ons Webstatistieken-blog!Visual Website Optimizer Certified Partner
Wij zijn Certified Partner van Visual Website Optimizer. Met behulp van deze tool worden verschillende varianten van websites en landingspagina’s onderworpen aan A/B testen en multivariate testen, om te achterhalen wat het beste werkt. Maak je je buttons groen of oranje? En zet je “Betalen” of “Afrekenen” op je button? Dit is eenvoudig te testen, zonder de code van de website aan te hoeven passen. Met behulp van Visual Website Optimizer hebben wij al voor vele klanten het conversiepercentage weten te verhogen.
50% meer omzet dankzij A/B testen
Beautywebshop John Beerens zag de omzet binnen een half jaar met ruim 50% toenemen, dankzij het uitvoeren van verschillende A/B-tests op de website.
Lees de case!Channable Gold Partner
Fingerspitz gebruikt Channable als online marketing tool om vanuit één bron verschillende datafeeds te genereren, optimaliseren en beheren. Zo koppelen we jouw webshop eenvoudig met iedere vergelijkingssite, affiliateplatform of marktplaats. Door regels in te stellen bepalen we welke producten we doorsturen naar elk kanaal (bijvoorbeeld op basis van voorraad, prijs, opbrengst, categorie of merk). Naast datafeedoptimalisatie gebruiken we ook de mogelijkheden om dynamische Google AdWords campagnes op te zetten en koppelingen te leggen met Marktplaats en Bol.com. Wil je meer weten over Channable? Bel ons op +31 (0)76 763 06 00.
Hotjar Founding Member
Waar bijvoorbeeld Google Analytics zich beperkt tot informatie over het gedrag van bezoekers aan je website, helpt Hotjar je te achterhalen wat de achterliggende beweegredenen zijn. Zo gebruiken wij Hotjar om klantfeedback te vragen, de Net Promoter Score (NPS) te meten, te onderzoeken op welke velden van je formulier bezoekers afhaken en om patronen te ontdekken in klik- en muisbewegingen. Hotjar werkt op alle apparaten, zodat je bijvoorbeeld ook een afzonderlijke heatmap van de mobiele versie van je website kunt zien.
Mouseflow Partner
Fingerspitz biedt Mouseflow aan om zodoende via kwalitatieve data analyse de conversie van een website te optimaliseren. Met behulp van Mouseflow stellen wij vast waar de bezoeker vastloopt op een website. Dit wordt bijvoorbeeld getoetst aan de hand van het opnemen van bezoeken. Heatmaps en video’s geven ons inzicht in het gedrag van de bezoekers, en tonen aan waar zij vastlopen in de funnel.
Criteo Premium Partner
Criteo is een retargeting platform dat wordt gebruikt door meer dan 19.000 adverteerders wereldwijd. Criteo biedt online verkopers de mogelijkheid om gepersonaliseerde display advertenties te tonen aan consumenten die eerder de website van de adverteerder hebben bezocht. Dankzij deze retargeting kunnen adverteerders hun potentiële klanten opnieuw bereiken met gepersonaliseerde banners.
Je kunt Criteo inzetten voor verschillende doeleinden: vergroten merkbekendheid, verhogen van verkeer naar je website, sales boosten met remarketing campagnes of zelfs meer app installaties realiseren. Wij hebben al mooie resultaten behaald dankzij Criteo.
BlueConic Solution Partner
Met de software van BlueConic, wereldwijd de marktleider in CDP’s, is het mogelijk om first-party customer data uit meerdere bronnen te verzamelen op één plek. Hierdoor kan een robuust profiel voor ieder individu dat interactie heeft met je merk opgebouwd worden.
Gericht en relevant communiceren is nog nooit zo makkelijk geweest: eindelijk ligt de focus écht op de klant. .
Datatrics Partner
Fingerspitz is officieel partner van Datatrics. Dankzij het slimme, all-in-one CDP (Customer Data Platform) wordt klantdata sneller, makkelijker en effectiever toegepast. Het koppelen en combineren van data is natuurlijk pas de eerste stap. Maar voor marketeers die zich liever focussen op de klantervaring in plaats van het schakelen tussen dashboards essentieel. Met Datatrics boost je uiteindelijk je conversiepercentage, door relevantie en overtuiging.
ActiveCampaign
Fingerspitz is officieel Partner van ActiveCampaign, een complete marketing automation tool voor het mkb welke zowel in B2B als B2C actief zijn. Met ActiveCampaign kun je op een laagdrempelige manier starten met marketing automation, en dit uitbouwen tot een complete marketingtool voor het opvolgen en opwarmen van leads in zowel de marketing- als de sales fases binnen de customer journey. Met de uitgebreide rapportage mogelijkheden kun je op een eenvoudige manier inzage krijgen in de fases en uiteindelijk de Return on Investment (ROI) inzichtelijk maken. Je kan eenvoudig starten door een gratis 30 dagen trial periode via ons aan te vragen om kennis te maken met deze intuïtieve tool.
Klaviyo Gold Partner
Klaviyo is enorm gebruiksvriendelijk. Via de native koppelingen leg je een connectie met o.a. Magento en Shopify in een handomdraai. Daarnaast kun je tal van transactionele e-mail templates en flows gemakkelijk implementeren, zoals abandoned shopping cart reminders en verjaardagscampagnes. De tool geeft je bovendien inzicht in de loyaliteit van je klanten. Ook het voorspellen van aankopen, het uitbrengen van gepersonaliseerde productaanbevelingen en het in kaart brengen van je customer lifetime value (CLV) behoren tot de mogelijkheden.
SharpSpring Platinum Partner
SharpSpring is een complete marketing automation tool waarmee je zowel het marketing- als het salesproces kan inrichten, opvolgen en analyseren. SharpSpring koppel je direct aan je website, of via een van de ruim 200+ integraties die ze bieden met onder andere Facebook, Google Ads en diverse CRM’s zoals SalesForce.
Via het eigen CRM van SharpSpring kun je alle binnenkomende leads segmenteren. Je kan zelfs je eigen mail koppelen zodat je precies kan zien welke communicatie er met een lead is geweest.
TraceDock Partner
Ontwikkelingen op privacy en adblocker gebied maken dat iedere marketeer tegenwoordig beslissingen moet nemen op slechts een gedeelte van zijn totale data.
Onze partner TraceDock stelt dat tot wel 25% van onze cruciale marketing data beïnvloed wordt door adblockers, ETP- en ITP technologie.
Leadinfo Gold Partner
Leadinfo laat je realtime zien welke bedrijven je website bezoeken in een handig dashboard, zodat je direct contact kunt opnemen met interessante prospects.
Op te herkennen vanuit welk bedrijf een bezoeker afkomstig is, heeft Leadinfo zelf een uitgebreide bedrijfsdatabase aangelegd, waarbij op basis van het IP-adres bedrijfsgegevens opgehaald worden uit openbare bronnen zoals de Kamer van Koophandel. Leadinfo is volledig legaal te gebruiken onder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG of GDPR). Natuurlijk uitsluitend met marketingtoestemming van je bezoekers en moet je hier wel melding van maken in je privacybeleid.
AdCalls Gold Partner
Fingerspitz is officieel partner van AdCalls. Het bedrijf richt zich met call tracking op het achterhalen van statistieken rondom je inkomende telefoonverkeer naar aanleiding van marketingcampagnes.
AdCalls levert diensten voor het verhogen van rendement in alle telefonische contactmomenten in de customer journey. De missie van het in Amsterdam gevestigde bedrijf is het inzichtelijk maken van betrouwbare call tracking-data voor organisaties die met deze data gaan optimaliseren. De marktleider loopt voorop als het gaat om het ontwikkelen van klantgerichte call tracking- en form tracking-oplossingen en het integreren met vooraanstaande marketingtools, analytics en CRM-systemen.
AdCalls Gold Partner
Qooqie call tracking brengt de daadwerkelijke prestaties van jouwmarketinginspanningen naar voren. We streven ernaar deze inzichten te verwerken in jouw meest gebruikte systemen zodat onze technieken je eigen tools versterken.