Een succesvolle oplossing verdient volop aandacht. Je wilt namelijk een hoge brand awareness en veel conversies realiseren. Display advertising is dé oplossing voor het effectief verspreiden van online banners. Fingerspitz is de #1 expert in Display!
De voordelen van display advertising
- Banners aanpassen op het individu
- De juiste boodschap op het juiste moment
- Dynamische banners zijn conversieverhogend
- Verhoog de brand awareness
- Je kunt inspringen op het verkoopproces
Het juiste moment, de juiste boodschap
Een Display advertising campagne kunnen wij voor je opzetten via het Google netwerk of via onze speciale display tool. Hiermee kun je direct adverteren op miljoenen websites, video’s en apps en in onder andere exchanges en netwerken van Rubicon, AppNexus, Sanoma, TMG, RTL, DoubleClick. En display adverteren kan tegenwoordig heel gericht, op basis van doelgroepen, profielen, onderwerpen, zoekwoorden of specifieke website. Zo kun je met real time bidding de juiste boodschap op het juiste moment aan je doelgroep tonen. Ook kun je continu inspringen op de fase in het verkoopproces waarin de klant zich bevindt. Programmatic buying is hier een effectieve methoden van. De content van je banner pas je daarop aan, voor maximale effectiviteit. Zo wordt de juiste boodschap aan de juiste persoon op het juiste moment getoond. Display advertising is daarom ook heel geschikt voor remarketing campagnes. Daarnaast biedt Digital Out-of-Home (DOOH) unieke mogelijkheden. Met DOOH kun je flexibel, actueel en met verschillende uitingen advertentie ruimte inkopen buitendeurs. Denk bijvoorbeeld aan het ondersteunen van campagnes met een advertentie op digitale bilboards op treinstations of langs snelwegen.
Display adverteren: hoe gaan we te werk?
Het bepalen van de juiste online strategie is heel belangrijk bij display adverteren: wat is je doel? Brand awareness of conversie optimalisatie? Waar bevindt de consument zich in de customer journey? En op welk moment in het verkoopproces wil je je potentiële klant bereiken? Afhankelijk van je doelstellingen en budget ontwikkelen wij vervolgens een campagne op maat. Precies passend in de customer journey. De display advertising banners maken wij (Kun je het zelf of heb je ze al? Dan kunnen we altijd voorzien van feedback), kopen bannerruimte in, optimaliseren en beheren je campagne. Denk bijvoorbeeld aan een gehele site take-over op Nu.nl. Vervolgens analyseren wij de verkregen data en passen je campagne aan waar nodig. Zo blijven je advertenties altijd relevant en effectief.
Fingerspitz is #1 Tradingdesk
Elk jaar verschijnt er een speciale editie van het magazine Emerce; de Emerce 100. Hierin publiceren zij, aan de hand van een kwantitatief imago-onderzoek uitgevoerd door Motivaction, een lijst met de beste bedrijven in e-business. In april 2017 is Fingerspitz hierin benoemd als nummer één tradingdesk van Nederland, met een beoordeling van 5,5 ster!
Wat kan display adverteren voor jou betekenen?
Wil jij weten waar kansen liggen voor jouw organisatie binnen display adverteren? Of heb je vragen of opmerkingen? Aarzel niet en neem contact op.