Home
Zoekmachine adverteren
Google Ads
98% van de online ervaringen beginnen met een zoekopdracht. Verreweg het grootste deel gebruikt daarvoor Google. Met slimme Google Ads-campagnes ben je zichtbaar op het juiste moment, activeer je de juiste bezoekers en genereer je meer conversies, tegen minder kosten.
Google Ads: de voordelen
- Waanzinnig groot bereik
- Superslimme machine learning
- Bijsturen op basis van je doelstellingen
- Je betaalt alleen voor resultaat
- Fingerspitz is Google Premier Partner
Lees alles over Google Ads en SEA in onze longread!
Je klanten zijn naar je op zoek
Bijna iedereen begint zijn webervaring met een zoekopdracht. Als bedrijf is het noodzakelijk om goed vindbaar te zijn voor je doelgroep.
Google Ads is het absolute nummer één kanaal om je zichtbaarheid en vindbaarheid in zoekmachines te maximaliseren. En wie dat slim aanpakt, ziet dat het verschil tussen kosten en opbrengst alleen maar groter wordt.
Wat levert het dan op?
De laatste jaren is het Google Ads-platform aanzienlijk verbeterd en uitgebreid. De welbekende tekstadvertenties doen het altijd goed. Daar kun je ontzettend ver in gaan. Je kunt ervoor kiezen om de controle volledig bij jezelf te houden, door steeds op- en af te bieden op zoekwoorden, locaties, tijden en apparaten. Maar er is een veel slimmere aanpak, dankzij nieuwe machine learning technieken.
We omarmen deze nieuwe technologieën, want we zien dat we er betere resultaten mee boeken. Dat wil zeggen: de slimme, automatische biedstrategieën die Google enkele jaren geleden heeft geïntroduceerd. Slimme doelgroepen, slimme algoritmes, en slimme advertenties. We zien zelf dat we, door gebruik te maken van deze nieuwe technologieën, daar de beste resultaten mee bereiken. Bovendien besparen we er kostbare tijd mee. En je krijgt waar voor je geld.
Hoe we dat doen? Bijsturen doen we liever niet meer op zoekwoorden of advertenties. We kijken naar het complete plaatje: we gaan voor het maximaal aantal euro’s dat je terug krijgt voor iedere euro die je in Google Ads steekt. Return on Ad Spend (ROAS) heet dat.
Voor naamsekendheid, verkeer, en conversies
Wat je doel ook is: Google Ads inzetten is altijd een goed idee.Google Ads heeft namelijk nog veel meer te bieden van tekstadvertenties: Shopping voor e-commerce, Display-campagnes om je naamsbekendheid te vergroten, en Video-advertenties op YouTube. Wat je doel ook is, met Google Ads kun je het bereiken.
Fingerspitz is Google Premier Partner
Ieder jaar leggen we de examens van alle Google Ads-disciplines af, om onze certificering te behouden. En we doen meer: we delen kennis, discussiëren en experimenteren, en bezoeken de beste online marketing events.
Méér uit Google Ads halen, tegen lagere kosten? Laat ons weten wat je doelstellingen voor dit jaar zijn. We denken graag met je mee.