We hebben allemaal te maken met stijgende advertentiekosten; conversies worden daardoor steeds duurder. Conversie optimalisatie is hiervoor een ontzettend mooie en duurzame oplossing. Hierdoor realiseer je meer conversies én mogelijk tegen lagere kosten.
In deze Kennis & Koffie vertelt Jonas alles over research en CRO. Hij gaat in op de verschillende soorten research en licht dit toe aan de hand van praktijkvoorbeelden van John Beerens en Nespresso. Kijk en luister je mee?
Krijg meer inzicht in wat voor onderzoek je kan doen én meer handvatten voor hoe je onderzoek kan uitvoeren.
Meer inspiratie over experimenteren en testen.
We hebben allemaal te maken met stijgende advertentiekosten; conversies worden daardoor steeds duurder. Conversie optimalisatie is hiervoor een ontzettend mooie en duurzame oplossing. Hierdoor realiseer je meer conversies én mogelijk tegen lagere kosten.
In deze Kennis & Koffie vertelt Jonas alles over research en CRO. Hij gaat in op de verschillende soorten research en licht dit toe aan de hand van praktijkvoorbeelden van John Beerens en Nespresso. Kijk en luister je mee?