We hebben allemaal te maken met stijgende advertentiekosten; conversies worden daardoor steeds duurder. Conversie optimalisatie is hiervoor een ontzettend mooie en duurzame oplossing. Hierdoor realiseer je meer conversies én mogelijk tegen lagere kosten.
In deze Kennis & Koffie vertelt Jonas alles over research en CRO. Hij gaat in op de verschillende soorten research en licht dit toe aan de hand van praktijkvoorbeelden van John Beerens en Nespresso. Kijk en luister je mee?
We hebben allemaal te maken met stijgende advertentiekosten; conversies worden daardoor steeds duurder. Conversie optimalisatie is hiervoor een ontzettend mooie en duurzame oplossing. Hierdoor realiseer je meer conversies én mogelijk tegen lagere kosten.
In deze Kennis & Koffie vertelt Jonas alles over research en CRO. Hij gaat in op de verschillende soorten research en licht dit toe aan de hand van praktijkvoorbeelden van John Beerens en Nespresso. Kijk en luister je mee?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris ac venenatis dolor. Vestibulum maximus elit a elit sollicitudin posuere. Praesent imperdiet urna eu velit dignissim, quis pellentesque nisl vestibulum. Quisque nibh diam, posuere vitae ullamcorper non, molestie vel erat. Nullam quis pretium quam. Sed pulvinar hendrerit augue. Donec interdum nulla non imperdiet tristique. Quisque gravida felis sed dolor imperdiet, quis finibus enim faucibus. Donec tristique hendrerit nibh, quis suscipit dolor accumsan a.